Online reading:

web stats

6 Δεκ 2006

Anggun - Saviour



6 Δεκεμβριου 2002 13:16


Αλλη μια μερα εξετασεων


Με ξυπνησαν απο το χαραμα


Τους ζητησα να ανοιξουν κουρτινες


Μου πηραν αιμα και πιεση

Οι ασχετες ..
οκ δεν εχω φλεβες αυτο σου δινει το δικαιωμα να με κανεις σουρωτηρι ηλιθια;


Πιεση ψηλη 17 -22...
Την πηρε 3ις φορες για να ειναι σιγουρη λεγοντας μου να χαλαρωσω
Χαλαρη ειμαι..δεν θα αλλαξει κατι,1 βδομαδα αυτη την πιεση εχω


Μου εφερε μια πορτοκαλι αμπουλιτσα
"Δαγωσε το και ασε το υγρο να κανει την δουλεια του.
Τοσο νεα γιατι να εχεις τοση πιεση..."
Τι να της πεις τωρα;Το βουλωνεις κανεις την παπια,κανεις τον Βουδα.
Μου εδωσε αλλα τεσσερα χαπακια
"Δυο το μεσημερι μετα το φαγητο και τα αλλα δυο πριν το βραδυνο σου στις 7μισι,οκ;"
Κουνησα το κεφαλι μου καταφατικα..



Ηρθε το πρωινο
τσαι,φριγανια μπλιαχ


Βαρεθηκα να ειμαι ξαπλωμενη


Ο ορος δεν σταζει καλα..


Πατησα το κουμπι για να ερθει να το τσεκαρει αλλα σιγα...


Οι νοσοκομες με γραφουν στον κωλο τους....
ηρθε ενα "μωρο" ρωτησε ποια απο τις δυο μας πατησε το κουμπι..
Εγω,του ειπα...
Τελικα ειχα δικιο,δεν εσταζε καλα.


Μου τα εχει πρηξει η κυρια στο διπλα κρεββατι


Ο πονος δυναμωνει


Η ορεξη μου εχει κοπει.


Τους βλεπω ανησυχους


Κατι ξερουν μα δεν μου λενε


Καποιος να μου πει τι τρεχει..!!


Με "σκοτωνει" η αγνοια.....


Παω να κανω μια βολτα στον διαδρομο αγκαλια με τον ορο μπας και ξελαμπικαρω
γιατι θα την πληρωσει η διπλανη μετα νευρα που εχω..


(Αποσπασμα απο το ημερολογιο που κρατουσα τοτε)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

αχ Ευγενία με πιάνει η καρδιά μου...