Online reading:

web stats

13 Δεκ 2006

Φωτογραφιες...

....απο την εκδρομη της Κυριακης


Αλλες βγηκαν θολες,μαθαινω ακομα,αλλες πολυ λευκες.Μετα απο ξεκαθαρισματα και μετα απο την αδεια των υπολοιπων παιδιων σας παραθετω μερος αυτων..
Πρωταγωνιστες:
Η Καππα
Ο Χι
Ο Μι
Eγω(οταν δεν τραβουσα και αν δεν ετρωγα)
Η φυση
Και κατι προβατα..



Αγουρα κουμαρα..




-Επ!Τι κανεις εκει;Παλι τρως; :ρ
-Ουπς...
Με πιασανε στα πρασα την ωρα που εβαζα ενα κουμαρο στο στομα μου..


-Τα βλεπεις αυτα τα ομορφα κουμαρακια;

Ε μετα φαγωθηκαν χοχοχο :ρ


Οι φιλοι μου
























-Κατσε εκει να πεταξω φυλλαρακια
-Οκ


-ΙΙΙΙχχχχααααααααααααααααααααα!!!!!!!!
-Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι


-Να σου πεταξουμε και σενα..
-Οχι οχι τραβαω φωτο τωρα..
-Μα εεελαααα

Κοιτα βρε Κ γεμισες τον κοσμο φυλλα.
Α!!!Να η σκουπα της μαγισσας..


Σκουπιζουμε προσεκτικα,χαμογελωντας..


Και αμα λαχει την βαζουμε μπρος για βολτα κιολας..


Να ανεβω..να μην ανεβω..;

Ωραια ανεβηκα.Τωρα πως θα βαλω το ποδι στην αλλη μερια...;Γρρρρ!!


Ταααραααααα!!!!!

Κυκλαμινακι


Κυκλαμινα κοντα στο ποταμακι


Μπεεεε!!!






1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Τι ωραία!! Πόσο ζηλεύωωωω. Εμείς δεν έχουμε αυτοκίνητο στη Μυτιλήνη και έχουμε πολύ καιρό να πάμε εκδρομούλα. Τώρα που θα ανέβω Καβάλα όμως...
Μπράβο σας, να περνάτε πάντα τόσο όμορφα και να μου στείλετε κι εμένα κανένα κούμαρο που μου αρέσουν πολύ!