Online reading:

web stats

12 Δεκ 2006

Το σημερα εγινε χτες..


Μολις τελειωσα την εκπομπη.
Ηταν μια απο τις καλυτερες,μη πω η καλυτερη απο οσες εχω κανει τωρα.
Δεν εχω κανει και πολλες βεβαια για να εχω να συγκρινω.
Η μουσικη οχι απλα μου αρεσε,αλλα καθε κομματι που εμπαινε ηταν αυτο που ταιριαζε με το προηγουμενο,με το επομενο και παει λεγοντας.Τα λογια μου ηταν αφθορμητα,χωρις πολλα σαρδαμ,χωρις τα λαθακια με τον ηχο,με την φωνη μου να ειναι σταθερη και να βρισκει την σωστη συχνοτητα.Ειπα και κανα δυο ανεκδοτα ετσι να σπασει ο παγος στο τσατ ρουμ.
Με το που αναφερθηκα στο θεμα καψουρα ερωτας αγαπη αναψαν τα αιματα και ξεκινησε συζητηση.Ενιωσα απιστευτα ωραια,μου δινανε κουραγιο,με βοηθουσαν τα λογια τους και οι σκεψεις τους στις επιλογες.Ξεπερασα το διωρο , επαιξα μεχρι τις τρεις και.
Απο Luz Casal μεχρι Frank Sinatra...

Η υπολοιπη μερα ηταν γεματη με νεα.Καλα και κακα.
Το καλο νεο λοιπον,εχει να κανει με μια δουλεια.Επιτελους,αλλο ενα ονειρο θα πραγματοποιηθει.Δεν εννοω πως το ονειρο μου ηταν να δουλεψω.Ηταν και αυτο δηλαδη αλλα ηθελα συγεκριμενα καπου που γουσταρω.Αυτο θα γινει με το νεο ετος.
Η διαισθηση μου ,λεει πως το 2007 θα ειναι ετος πολλων (καλων) αλλαγων στην ζωη μου,να μου το θυμηθειτε,εδω θα ειμαστε.
Στα κακα δεν θα αναφερθω γιατι δεν εχουν να κανουν με μενα και την οικογενεια μου.

Πρεπει να κανω και ενα Wish List συντομα(χιχιχι).
Ενα ποστ με εβαλε σε σκεψεις.Αναλυσεις.
Αξιζει να με αγαπουν αραγε;Εγω πιστευω πως ναι.Εσεις;
Τι θα κανατε,αν πιανατε την σχεση σας με τον καλυτερο φιλο σας και το αντιστροφο;Θα δινατε μια ευκαιρια ακομα γιατι η αγαπη ολα τα διορθωνει;Η κατευθειαν Χι οπως εκανα εγω;
Ενα Χι που οσο ευκολο και να ακουγετε δεν ηταν.Εκανα χρονια να επανελθω,να φλερταρω,να ξανακανω σχεση.Ακομα και οταν ηρθε να με δει "πεθαινα" καθε λεπτο που τον κοιτουσα.Ειναι πολυ δυσκολο να αγαπας να εισαι ερωτευμενος και να ξερεις πως δεν θα ζησεις δεν θα γερασεις με αυτο το ατομο.
Ναι ειμαι εγωιστρια και αφελης καποιες φορες,οχι μαλακας ομως.Δεν μου αρεσει να με υποτιμανε.
Κλειστηκα στον ευατον μου,εβαλα λουκετα ,εχτισα πορτες.
Γινονται ομως πραγματα στην πορεια που σε κανουν να βλεπεις ποσο ματαιο και ασκοπο ηταν ολο αυτο.Εχασα χρονο απο την ζωη μου.Εδιωξα ανθρωπους απο κοντα μου οχι γιατι δεν ηξερα να αγαπαω,αλλα ακριβως γιαυτο.Ηξερα,εκεινοι ομως;
Τωρα οποτε πεφτω,ξανασηκωνομαι.Κοιταω μπροστα.Η ζωη ειναι μια βολτα,μια τρελλα,εμπειρια...
Αξιζει να με αγαπουν;Τι λες;
Πηγε τεσσερις και τα βλεφαρα μου διαμαρτυρονται...


...και το αυριο σημερα...


!!!!!!!!Καλημερα!!!!!!!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

an kai imoun xipnios mexri tis 5 kai misi diki sou wra xtes, de se akousa. exw xathei apolou poly kosmo teleytaia (myself included!)

gia to thema agapis ki erwta twra, na pw oti panta kanoyme analyseis. me ton eayto mas, me filous ktl. otan omws max xtyphsei katakoutela, tis stelnoyme oles tis analyseis sto diaolo kai kanoyme ayto pou leei h kardia. ki as ponesoume meta. egw tha elega apla na apolayseis ti stigmi kai na mh skeftesai poly, ta ypoloipa tha erthoyn stin poreia. kai lathi as kaneis, oloi kaname kai oloi tha xanakanoyme, kai pithanws kai ta idia. alla den peirazei. toylaxiston na exoyme kai kamia istoria tis prokopis na leme sta eggonia mas, swsta?

Kalimera,

dimitris

SilentSoul είπε...

Αφορμη ηταν ενα ποστ απο καποιο αγνωστο ο οποιος αναφερει στο ποστ
"8 Δεκεμβριου 2002":

"Anonymous said...

Δεν είμαι εγώ αυτός που μπορεί να συμβουλεύσει κανέναν αλλά εάν δεν συγχωρείς δεν ξέρεις ν'αγαπάς. Εάν δε αγαπάς και δεν συγχωρείς τότε ή λες ψέμματα ή δεν αξίζει να σε αγαπουν".
Του απαντησα.
***
Μπορει οκ να ειναι ανωνυμος αλλα εχει ενα δικιο σε αυτο που λεει.Με βρισκει συμφωνη.
Αλλα οι λεπτομεριες κανουν την διαφορα .Ετσι και στην δικια μου περιπτωση.Τον συγχωρεσα τον Καππα αλλα ποτε δεν θα μπορουσα να τον δεχτω πισω και να ξεκινησουμε απο το μηδεν.Οσο και να τον αγαπουσα. Μπορει να τον συγχωρεσα αλλα αν επεστρεφα θα ζουσα συνεχεια μεσα στην ανασφαλεια στην καχυποψια.
Καλυτερα λοιπον που εγινε οπως εγινε.Εγω προχωρησα ξαναεκανα σχεση,με το φαντασμα του να με στοιχιωνει πολλες φορες,,εκεινος απο οτι μαθαινω δεν εχει στεριωσει με καμια για πανω απο διμηνο.Η μητερα του ,πολυ ομορφη ψυχη,κυρια,παντα φυλαει μια αγκαλια για μενα οποτε με βλεπει.Ακομα και σημερα.
Με αγαπαει.Κατι θα ξερει παραπανω αγνωστε για το αν αξιζει να με αγαπουν η οχι.