Online reading:

web stats

20 Δεκ 2006

Finally..

..Ive decided να το αφησω οπως ειναι.
Καταρχας επειδη ειμαι εδω ,οχι για οσους με "διαβαζουν", για να με "διαβασουν" ,αλλα για μενα.
Κατα δευτερον αν σε καποιον δεν αρεσει εχει την επιλογη να μη με διαβασει και καλα 8α κανει,τον κοσμο με τα δικα μου ματια μεταφερω.Its no big deal..
Κατα τριτον ειναι χασιμο χρονου,που δεν μου περισσευει αυτες τις μερες,το να προσπαθω να δω τι φταιει στον ΙΕ και δειχνει την μπαρα πιο χαμηλα.
Εγραψα το χτεσινο ποστ μετα απο ωρα ψαξιμο και πειραματισμο,οποτε ημουν και ψιλολαλα και απογοητευμενη που δεν μου καθοταν οπως ηθελα γρρρρ!!
Εννοειται πως δεν θα το παρατησω.
Το κουκου κουκου που ισως ακουστει ειναι το ρολογακι μου χιχι,το οποιο μου 8υμιζει τα τεταρτα την μιση ωρα και την ωρα ακριβος και το οποιο μου εκανε κλικ μολις το ειδα.
Εχω βαλει και ενα mp3player οποτε μην τρομαξει κανεις αν ξεκινησει η μουσικη ξαφνικα.
Οσο για τον κερσορα και το δεντρακι ,ηθελα να δωσω μια γιορτινη εικονα στο ημερολογιο μου.
Εμενα μου αρεσει ολο αυτο και γενικα μαρεσει το κατι παραπανω χωρις ομως υπερβολες (οκ οκ ο κερσορας ειναι υπερβολη αλλα γουσταρα:ρ).

Δεν υπάρχουν σχόλια: