Online reading:

web stats

20 Δεκ 2006

Love actually..

-Τι ρομαντικη ταινια αχχχχ!!!
-Συνελθεεεεε!!
-Καλα ντε οχου!
-Τι οχου μωρε!Υπαρχει κατι που δεν το βρισκεις ομορφο,ρομαντικο μπλαμπλαμπλα;
-Ναι αμε.
-Ελαααα!Και ποιο ειναι αυτο;
-Εσενα..
-Αηδιουλες;
-Αμ πως.
-Επιτελους δες τα πραγματα οπως ειναι.
-Να σου πω ρε εαυτε μου θα με αφησεις να πω αυτα που θελω ή παλι με σενα 8α ασχολουμε;
-Αυτο ειναι το θεμα.Δεν ασχολεισαι.
-....Μπορω να συνεχισω;Μου επιτρεπει η εξοχοτητα σας!
-...

Ουφ!Δεν μπορω να πω κατι τσουπ πεταγετε σαν πορδη!
-Ειπες κατι;
-Μπα οχι.Κοιμησου!
-Καλα καλα..

Γρρρρρ!!!Που εχω μπλεξει..

Οι γιορτες με μελαγχολουν παντα.
Ετσι και τωρα.Ισως επειδη ακομα αναλυω.
Σκεφτομαι ποση καταναλωση θα υπαρξει,ποσα χρηματα θα ξοδευτουν ασκοπα,ποσο φαγητο θα πεταχτει,ποσα ρουχα θα πεταξουμε επειδη θα αγορασουμε αλλα (τι ηλιθια λογικη!!λες και θα πρεπει να περιμενει κανεις τις γιορτες για να ψωνισει ρουχα),ποσα νοικοκυρια θα χρεωθουν για αυτες τις γιορτινες μερες.Ολα αυτα γιατι;
Εχουμε χασει το νοημα των γιορτων.Αντι να ειμαστε με αγαπημενους φιλους συγγενεις,κανονιζουμε μπαχαμες κλπ για να γυρισουμε μαυροι και με κατασπρο χαμογελο σαν τους Μαο Μαο.
Αντι να να δωσουμε τα παλια μας ρουχα σε ιδρυματα με απορα,ορφανα παιδια,τα πεταμε (περασα προχτες απο εναν καδο και ειδα απο παππουτσια μεχρι και παλτο!!!).
Αντι να δωσουμε εστω ενα ευρω πχ στο Χαμογελο του παιδιου η στους γιατρους διχως συνορα , παμε και ξοδευουμε χιλιαδες ευρω στα μπουζουκια και στα γαριφαλα.
Εχουμε χασει καθε μετρο.Η αγαπη μετριεται στο "τι δωρο μου εφερες;""Οι χειροτερες γιορτες μου θα ειναι φετος αφου δεν παμε εκδρομη.Θα το θυμαμαι""Τι δεν θα παμε για ρεβεγιον στον Σφακιανακη;Καλα και εγω θα πω στον γkομενο να με παει".
Πφφφφφφ!!!
Νισαφι πια!

Αγοραστε καμια καρτα απο Γιουνισεφ!Δεν κοστιζει παραπανω απο μια κανονικη καλη καρτα,και ειναι για καλο σκοπο.

Να πατε να δωσετε αιμα!!!ΑΝΑΓΚΑΙΟ !!!Τωρα στις γιορτες το χρειαζονται και δεν μπορειτε να understand ποσο.Το εζησα και ξερω.Μακαρι να μπορουσα να δωσω και εγω.

Να παρετε τροφιμα και να τα δωσετε σε μια φτωχη οικογενεια,ξερετε εσεις.

Να δωσετε πολλες αγκαλιες,ασχετα αν δεν τις εκτιμανε και ασχετα αν θα θελανε λεφτα αντι για αυτες..

Στο δρομο βλεπετε να καθονται και να ζητιανευουν .Μπορει να σκεφτειτε α καλα αυτος θα εχει κατω απο το στρωμα του εκατομμυρια ευρα .Το εχω σκεφτει και εγω,δεν βγαζω την ουρα μου απεξω.Παραυτα αφηνω το κατιτις μου.

Μην ξεχνατε φιλους φιλες,συγγενεις, που ειναι εκτος της πολης σας,εκτος Ελλαδας.Ενα τηλεφωνημα σας θα τους δωσει χαρα.Βεβαια υπαρχουν και εκεινοι,οι αναιδεις που ισως επι της ευκαιριας σας ζητησουν δανεικα (και αγυριστα).

Να δωσετε αγαπη.Πολυ αγαπη.Να το δειχνετε.Μην την θεωρειτε δεδομενη.
Christmas is all about love,give and take.Θετικη ενεργεια.Χαμογελα.
Μη τα εμπορευματοποιουμε ολα....
Εγω τι θελω;Χμ!
Υγεια για μενα και για οσους αγαπω και με αγαπουν.Υγεια σε ολους.
Αγκαλια
Ενα φιλι.
Τι δεν θελω;
Δωρα!
Ζηταω πολλα;

-Τωρα δηλαδη οχι .Πες μου τι καταλαβες που τα εγραψες οοοολαα αυτα;
-Γουσταρα και τα εγραψα.Τραβας κανα ζορι;
-Εγω οχι αλλα μονη σου τα λες μονη σου τα ακους.
-Ε και;
-Οκ οκ παω πασο.
-Γουαου!Εσυ η πολυλογου πας πασο;Τςςςςςςςςςς!!!
-Πουλαμε και πνευμα τωρα;
-Χιχιχι ελα μωρε αφου σ αγαπαω το ξερεις
-Και εγω σαγαπαω αλλα ωρες ωρες μου πριζεις τον ερωτα με τις μαλακιουλες σου.
-Γιαυτο σου αρεσω :ρ
-Χαχαχαχα Τρελλοκοριτσο!
- ..προσεξεεε καλααα
-..μη ζηταςςς πολλαααα
-..τρελλοκοριτσοοοο..
-..ποθους μη σκορπαςςς
-..τρελλοκοριτσοοο..
-..για θα βρεις μπελα..
-..λα λα λα..

Δεν υπάρχουν σχόλια: