Online reading:

web stats

9 Δεκ 2006

Yeahhh its Saturday!!



Μας πηγε στο Gravity ο Νι ,ενα ροκ μαγαζι,για να μας κερασει για την γιορτη του.
Ηταν μια βραδυα μπολικου χορου,ξεφαντωματος,ροκιας (σαν ατιθασα νιατα που ειμαστε).
Διαθεση για τρελλιτσες.
Ειδα τον Νι πρωτη φορα ετσι,πιο χαλαρο,πιο χυμα.
Μου αρεσε ολο αυτο γιατι δεν τον ειχα συνηθησει ετσι.
Μιλησαμε οπως δεν εχουμε μιλησει ποτε.
Γελασαμε απιστευτα,χορεψαμε,ηπιαμε (οκ εγω ηπια ενα μπειλις ,ενα σφινακι και μπολικα νερα,δεν γουσταρα να πιω αλλο).
Γυρισα αργα σπιτι.Καπου πεντε και το πρωι χιχιχ :)
Θα μου μεινει αξεχαστη αυτη η βραδυα..
Σας εχω πει ποσο λατρευω τους φιλους μου;


Σημερα ξυπνησα κατα τσι 11 το πρωι και πριν καλα καλα ανοιξω τα ματια μου τσουπ κληση και μηνυμα απο τον Νι.Του τηλεφωνησα παροτι ακομα δεν ειχα ξυπνησει ικανοποιητικα.
Στο μεταξυ αλλο ενα εσεμες στο κινητο.Ο Chris ειχε ξυπνησει και αυτος.Μπιπ μπιπ να και αλλο ενα μηνυμα.Ηταν ο Πι και ειχε καπως περιεργη διαθεση.Δεν τον ακουσα καλα στο τηλεφωνο.


Ντυθηκα,πηγα στο σπιτι του Chris.

Επιτελους ΚΑΦΕΣ.

Το πρωτο φλιτζανι το ρουφιξα λαιμαργα.Το δευτερο αφου το ξαναγεμισα ,τον απολαυσα.Επιτελους ενιωσα να ξυπνω.

Μολις ηρθε ο Νι ξεκινησαμε να παμε να παρουμε την Καππα που μας περιμενε ωρα.

Πηγαμε Τζαμπο να ψωνισουμε κατι μωρουδιακα και λοιπα πραγματακια για ενα νεογεννητο.Χτες γεννησε ενα πολυ φιλικο μας ζευγαρι και ειμασταν ολοι μες στην τρελλη χαρα.Γινανε χαζογονεις και εμεις οι χαζοφιλοι χιχιχ.Ενθουσιασμος.Λες και γεννησαμε εμεις!!Μπηκα σε διαδικασια να σκεφτω τον ευατον μου στην θεση της Α,καθως διαλεγαμε σαλιαρες,πιπιλες,κασκοσεδακια,φορμουλες.Αναρωτιεμαι τι θα κανω εγω οποτε και αν γινω μανα.Πως θα ειναι το δωματιο του μωρου,πως θα ειναι να εχω οικογενεια,τα ψωνια με τον αντρα μου.Χαμογελασα..
Σημαδια;Ειμαι ετοιμη για μαμα;Μαλλον ειμαι,ισως παλι οχι.

Ο χρονος θα το δειξει.


Στην κλινικη ειδαμε την οικογενεια Τ και την νεογεννητη κορουλα τους.Τι ομορφο μωρο!!!Φτου φτου να μη το ματιασω!!

Δεν μειναμε πολυ,ειχαμε να παμε και στην κλασσικη συναντηση του Σαββατου στον Ασωτο...

Και η μερα ακομα δεν εχει τελειωσει...

2 σχόλια:

dimitris είπε...

κι εγώ έζησα ένα ξέφρενο σάββατο, βγαλμένο από τα παλιά. είχε δίκιο ο άσιμος - "όσο γερνώ μπουσουλώ με τα τέσσερα" (μία ερμηνεία της φράσης). όσο περνάν τα χρόνια αισθάνομαι πιο πολύ την ανάγκη να κάνω σαν παιδί και να διασκεδάζω. γιατί αυτό χάνεται δυστυχώς στην πορεία της ζωής...

ελπίζω κι η κυριακή σου να ήταν το ίδιο καλή!

SilentSoul είπε...

Οχι μονο χανεται αλλα οσο μεγαλωνουν οι υποχρεωσεις δεν μενουν πολλα περιθωρια.Πρεπει να την ζουμε την ζωη και το βασικο;Να μην χανουμε την παιδικοτητα μας.
Καναμε χαζομαρουλινες σημερα(χιχιχ πολυ παιχνιδι).Ηταν ομορφα.Χαιρομαι που ειμαστε αυτο που ειμαστε και το οτι το δειχνουμε.

Παντα να εχεις τετοιες στιγμες Δημητρη μου.
Παντα να περνας καλα και να νιωθεις παιδι :)

Καλημερα