Online reading:

web stats

7 Φεβ 2007

Και αν ειναι;

Καλημερα..Καλημερα :)

Νιωθω ξεκουραστη και ορεξατη.

Καμια σχεση με την χθεσινη μερα.
Ισως να εχει να κανει που κοιμηθηκα σαν ντουβαρι και ξυπνησα δεκαμισι το πρωϊ.Οπως και να εχει ομως ειμαι καλα.Παρα πολυ καλα.Η μητερα μου εχει παρει οση περσινη αδεια της ειχε απομεινει και ειναι σπιτι.Ειναι και ενας λογος για να πολεμισει λιγο ακομα εκεινους τους αξεστους.

Πριν απο μια ωρα την πηρε ενας φιλος της δημοσιογραφος.Της εκανε εντυπωση πως εφτασε στα αυτια του η αποσπαση της οπως επισης και οι ερωτησεις που της εκανε.Γνωριζε τα καθεκαστα και δεν τα ειχε μαθει απο την Νομαρχια.Οταν τελειωσαν την συνομιλια τους,ηρθε στο δωματιο μου σκεφτικη και να αναρωτιεται πως ηξερε πραγματα ο Π.

Φανταστηκα πως ισως αυτος ο ανθρωπος διαβαζει μπλογκς και ειχα πετυχει εναν μπλογκερ Χανιωτη που ειναι δημοσιογραφος, αλλα παλι απαντησα στον εαυτον μου "μπα,αναλυεις αναλυεις αλλα τωρα μαλακιζεσαι".

-Μαμα οσα γινανε αυτες τις μερες τα εγραψα στο ηλεκτρονικο μου ημερολογιο.
Ισως να τα διαβασε εκει,επειδη μπορει να μην λεω ονοματα αλλα φωτογραφιζω εσενα και την κατασταση στο γραφειο κλπ...
-Τι ειναι αυτο το ηλεκτρονικο ημερολογιο;
-Ειναι οπως το ημερολογιο που κραταμε στην δουλεια,στο συρταρι μας,στην τσαντα μας με ημερομηνιες και γεγονοτα,καταστασεις.Ειναι στο διαδικτιο και μπορει να το διαβασει ο καθενας.
Ξαναχαθηκε.Απορησε.Με κοιτουσε λες και της ελεγα το πιο ακατανοητο πραγμα στον κοσμο.
Χωρις να το σκεφτω..
-Ελα να σου δειξω...
Της ανοιγω την ιστοσελιδα μου,καθισε στην καρεκλα μου και αρχισε να διαβαζει.
-Δεν ειναι 1972 αλλα 1974...μου ειπε.
-Οκ θα το διορθωσω.Πως σου φαινεται μεχρι τωρα;Λες να το διαβασε ο φιλος σου;
-Μαλλον ναι.Ειπε αρκετα απο οσα γραφεις εδω.
-Μπορει να γραφω με ψευδονυμο και να εχω την μαπα μου στην σελιδα,αλλα οκ φιλος σου ειναι,θα καταλαβε αμεσως για ποια μιλουσα.
-Ε βεβαια θα καταλαβε.
-Και τι σου ειπε;
-Βασικα με ρωτησε τι εγινε και εκει τα εχασα.Αν με ειχες ενημερωσει ισως ν αμπορουσα να εκφραστω καταλληλα.Δεν νομιζω να γραψει για αυτο στο τοπικο τυπο.
-Ειναι θεμα για αρθρο μαμα.Καλυτερα που δεν στο ειπα.Θα περιμενες εξελιξεις,μηπως το διαβασει καποιος ειδήμονας και να περιμενες αποτελεσμα.Εγω δεν περιμενα τιποτα.Αυτη η ιστοσελιδα ειναι ο χωρος που ξεσπαω και μοιραζομαι πραγματα με τον εξω κοσμο.
Μπορει να μη τα αναφερει οπως εγω γιατι τα εγραψα εν βρασμω ψυχης αλλα καπως θα τα σουλουπωσει και εν πασι περίπτωση,η ολη φαση ειναι καλο σημάδι.Εσυ δεν κατανοεις τι εχω στο μυαλο μου και το λεω ,μα δεν περιμενα να εχει αντικτυπο σε καποιον το κειμενο μου και να ενεργησει τοσο γρηγορα.
Γνωριζω οτι με "διαβαζουν" αλλα αν τελικα ο συγκεκριμενος φιλος σου και δημοσιογραφος σε πηρε τηλεφωνο με αφορμη το αρθρο μου στο διαδικτιο ,αυτο ειναι υπεροχο!
Χαμογελασα.
Εκεινη προβληματιστηκε,σηκωθηκε απο την καρεκλα και πηγε στο δωματιο της να παρει τηλεφωνο..
Εν αναμονη της συνεχειας λοιπον.
Ειναι περιεργο.
Αραγε ετσι γινανε τα πραγματα;Ειναι ο δημοσιογραφος που πετυχα καθως διαβαζα ελληνες μπλογκερς;Λες;


Πι Ες :Οπως ηδη παρατηρησατε το κειμενο που εγραψα χτες εχει υποστει μια ελαφρυα τραμπακουλιαση.Γερνει απο ολες τσι μπαντες.Ηταν πολυ ωμο και οπως ειπαν ισως δεν ηταν το σωστο timing.Οσοι προλαβατε και το διαβασατε ειστε τυχεροι γιατι ακομα τα ιδια πιστευω.Λεξη προς λεξη.Τωρα ετσι οπως το καταντησα δεν εχει την ιδια αξια,αλλα επρεπε να διαλεξω η ετσι η delete.Σας μερσώ...

6 σχόλια:

ΕΡΑΣΤΗΣ ΜΙΑΣ ΝΥΧΤΑΣ... είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
------ είπε...

Είναι πολύ πιθανο να το διαβασε!
Οπως βλέπεις υπάρχουν και blogs με λογο ύπαρξης!
Τους χαιρετισμούς μου στα Χανια που υπεραγαπω.
(Κραταω κι εγώ από το μερος της γιαγιας μου από Σφακια)

manosantonaros είπε...

Eβαλες τη μαμά σου να διαβάσει το blogs σου. Μα είναι υπέροχο αυτό.
Σε φιλώ!

SilentSoul είπε...

Νανα Τσουμα-->Ναι μαλλον εχω υποτιμησει οσα γραφω.Δεν θα το ξανακανω.Το μπλογκινγκ εχει δυναμη τελικα.Καλως σας βρηκα στο μπλογκ μου.Τα Χανια σας χαιρετουν και αυτα.:)
----------------------
Μανο γλυκιε μου καταφερες και ξεσηκωσες παλι τα φιλαρακια σου ε;Ευγε!Αυτο που δεν μπορω και θελω να στο ομολογησω εδω ειναι αυτο "προσπαθουμε να κερδισουμε τις εντυπωσεις".Δεν ειναι εκκλησια η βουλη ειπε η Κατερινα.Μαλιστα.Λες να εχω χασει το χιουμορ μου;Μπα.Δεν το νομιζω.Δεν μαρεσε ομως το σχολιακι της.Τεσπα θα πιω ξιδι και θα το ξεπερασω.σι γιου!!

Adomiel είπε...

Χαίρομαι που προλαβα να το διαβάσω ρπιν την ελαφριά τραμπουκαλίση...! ;-)

Εύχομαι η μαμά σου να βρει το δίκιο της...! :-)

Καλημέρα...

SilentSoul είπε...

Καλημερα adomiel χαιρομαι και εγω που προλαβατε :)
Επισης χαιρομαι που σας γνωριζω και σας καλως οριζω τον χωρο μου.