Online reading:

web stats

1 Φεβ 2008

Καλο μηνα να έχουμε

Δεν πιστεύω να σας έλειψα ε;

Εμενα η αληθεια ειναι πως μου λειψατε γιαυτο να΄μαι εδω.Ξεκλεψα καποια λεπτα για να γραψω μερικες γραμμες σε ετουτο εδω τον χωρο μου,τον οποιο νιωθω πως το εχω εγκαταλείψει σε σημείο και εκεινοι οι λιγοι που με επισκεπτοταν να εχουν βαρεθει πια να ερχονται και να μην βρίσκουν τιποτα νεοτερο.

Κάθε μερα ειναι φορτωμενη με πληθώρα δραστηριοτήτων ,μαθηματα στο φροντιστήριο,διαβασμα για Πολυτεχνείο,ψαξιμο χορηγών για το συνέδριο του Μαϊου,ΣΦΑΚ,το χορευτικο-rueda για την εκδηλωση κοπης πιτας της σχολης χορου "Εκφραση" και άλλα πολλα τα οποια εχω αναφερει κατα καιρους.Την Τεταρτη ειχαμε προβα εντεκαμισι το βραδυ με δωδεκαμιση.Μετα πηγαμε στο Gravity που ειχαν μαθηματα χορου,γυρισαμε τρεις σχεδον στο σπιτι.

Χθες ειμασταν σε εκδήλωση του ΤΕΕ Δυτικής Κρήτης με κύριο ομιλητή τον Θανο Βλαστο.Εναν εξαιρετικο επιστημονα με τεκμηριωμένες απόψεις περασμένες σε ενα βιβλιο σε συνεργασια με αλλους δυο εκλεκτους συναδελφους του.

Σημερα θα πάω στο Εργατικο Κεντρο Χανιων οπου θα γινει η Ιδρυτική συνελευση της Ενωσης Καταναλωτών,μια πρωτοβουλια της μητερας μου,οσοι την διαβάζετε (για οσους δεν γνωριζουν,εχει και εκεινη blog) θα το ξερετε ηδη.Μετά έχουμε συνάντηση με το διοικητικό του ΣΦΑΚ για να συζητήσουμε για τον επομενο ομιλητή και λοιπά,με τελευταια δραστηριοτητα για σήμερα,το παρτυ της σχολής χορου μας στα 4/4.

Εχω να βαλω βαθμους μήνα στα παιδάκια που κανω μάθημα(το τυραννάω απο προχθές αλλα δεν μου εμεινε χρόνος),μπας και τωρα που θα δινουμε βαθμολογίες πέσει κανενα ευρώ γιατι ειμαι ταπί κυριολεκτικά από τις αρχες Γενάρη και νιωθω ασχημα.Ειναι εκπτωσεις και ακόμα δεν εχω κατεβει να ψωνίσω κάτι,να κινηθώ βρε παιδι μου.

Ηρθαν και οι "Ρωσσοι" σημερα οποτε αστα βράστα.Ευτυχως τα νευρα μου ειναι σε καλή κατασταση,για την ωρα τουλαχιστον.Υποψιαζομαι ομως οτι δεν θα κρατησει για πολυ.Ολο και κατι θα με χαλασει σε σημειο εκνευρισμου.
Δεν γουσταρω την αδικία ρε σεις,και την πονηρι αμερικών.(Να αρχιζω να τρωω φλασιες και να με πιανουν τα διαολια μου).
Εδω και δυο μηνες το ψυγείο του καλου μου,μιλαμε για ολοκαινουργιο ψυγείο,εχει μετατραπει σε καταψυξη.Θα με ρωτησετε "Γιατι δεν το φτιαχνετε;"Εμ εδω σε θελω φιλε μου.Τηλεφωνησε αρκετες φορες τον μαστορα και ολο κατι τύχαινε.Καποια στιγμη,μας ειπε να κανουμε αποψυξη,την καναμε.Αποφανθηκε οτι ηταν προβλημα πλακετας.Ειναι και απο τα μοντερνα ψυγεία(μη χεσω γρρρ).Η ετυμηγορια ειχε βγει μεσω τηλεφώνου.Οκ μεχρι εδω.Την παρεγγειλε.Ηρθε μετα απο βδομαδες.Αλλαξε την πλακετα και εμεις,ιδιαιτερα εγω,ως νοικοκυρα χαρηκα παρα πολυ που επιτελους ειχαμε ψυγειο.Τι ηθελα ομως η εξυπνη να βαλω για δοκιμη ενα μπουκαλι νερο μεσα;Τι το ηθελα;Ε το νερο εγινε παγος.Σκεφτηκαμε νταξει,ισως να θελει να φυγει ο παλιος παγος,γιαυτο λειτουργησε ετσι.Του καναμε απόψυξη.Τι λέτε;Εφτιαξε;Χαχαχαχαχαχ.Οχι μονο δεν εφτιαξε αλλα εγινε πιο καταψυξη απο πριν.Αστεια πραγματα!Τον πηρε παλι σημερα τηλεφωνο αλλα ο εν λογω κυριος ειναι Αθηνα.Απο Δευτερα μας και ειπε( και αν λεω εγω).

Μολις ηρθε ο καλος μου και θα παω να μαγειρεψω,γιατι εκεινος εχει ενα τριωρακι μάθημα,και μετα θα ερθει απο το Εργατικό Κεντρο που θα ειμαι ηδη εγώ.

Οποτε προς το παρον σας φιλώ και θα επανελθω πιστευω συντομα γιατι εχω τρεξιμο σημερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: