Online reading:

web stats

2 Φεβ 2008

Χρονια πολλά Αδελφουλινο μουυ!!

Σημερα εχει τα γενέθλια του ο αγαπημενος μου brother.
Κατεβηκα το πρωι στο κεντρο για να παρω το δωρο του.Θα με συνοδευε η μαμα αν δεν ειχε δουλεια με υπογραφες για το καταστατικο μιας και χθες στην μάζωξη ζητημα να ειχαν ερθει 20 ατομα.Οκ τους δικαιολογώ στο οτι ειναι ακομα τα μαγαζια στις εξι.
Ηταν και στην τοπικη εφημεριδα σημερα.
Χθες ημουν εγω,που ειχα παρεβρεθει στην εκδηλωση του κ.Βλαστού,σημερα η μαμα,τις προάλλες ο Χρίστος λοφω ΣΦΑΚ,μια χαρα μας βρίσκω,μεσα στην επικαιρότητα.
Καλα χθες ειχε και κωμικα σημεια.
Ολοι θελανε το μικροφωνο,ειτε ο νομικος συμβουλος,η μαμα,ο αδελφος.Ακομα και με τοσο λιγους,χρειαστηκε να ανοιξουν το mic.
-Να ερθετε να υπογραψετε το καταστατικο,φωναζε στην κυριολεξια ο αδελφος μου
-Παρακαλουμε οποιος δεν εχει υπογραψει να ερθει,ξαναειπε μετα απο ωρα

Ωσπου οταν ειχαν τελειωσει ολοι και ενω γινοταν η καταμέτρηση,πλησιαζω τον αδελφο μου και του λεω (ενω ειχε αδειασει ο χωρος)
-Βρε Γιωργο φωναξε τον κοσμο να ξεμπερδευετε
Εκεινος εκανε κινηση να πιασει το mic και καταλαβαίνοντας την μπλοφα μου,χαμογελασε.
-Ψωναρα,του ειπα και χαμογελασα και εγω.

Σε μια άκρη της αίθουσας καθόταν η νύφη μου και ο ανιψιός μου.Εκεινο ντυμενο σαν αστροναυτης ,ετσι εμοιαζε με εκεινο το χοντρο πραμα που φορανε στα μωρα,εκεινη ως χαζομαμα τον πειραζε συνεχως γι ανα ξεχναει το μωαρακι οτι πονανε τα ουλα του.Βλεπεις εχουμε το σουπερμωρο και παροτι ειναι τεσσαρων μηνων,ετοιμαζετε να βγαλει τα πρωτα του δοντακια.Εχω βγαλει μια καταπληκτική φωτογραφια.

Πιο περα ενα γραφειο με τσικουδια ξηροκάρπια και καραμελες τις οποιες "κλασσικα" ταραξα λογω περιοδου (και καλα).

Ηταν δεν ηταν επταμιση οταν αποφασισαμε να φυγουμε με τον καλο μου,ο οποιος τραβηξε και σε βιντεο την ολη εκδηλωση.
Η βραδια μας δεν τελειωνε εκει.Ειχαμε στις εννια συναντηση με μελη του ΣΦΑΚ στο Αραμις σχετικα με την εκδηλωση που ειχαμε κανει αλλα ειχαμε να κουβεντιασουμε και για τα επομενα βηματα μας.

Ειχαμε σκοπο να παμε 4/4 στο παρτυ της σχολης χορου,αλλα δεν ειχαμε κουραγιο,αλλωστε σημερα εχουμε δίωρη προβα για το χορευτικό και μας εφτανε,ξεραμε οτι θα μας ξεπατώσει
οποτε γυρισαμε σπιτακι μας,παρεα με φαγητουλι,ξαπλωσαμε στον καναπε και νανουριστηκαμε μπροστα στην τηλεοραση.
Ο καλος μου δεν κοιμαται καλα.
Μονο οταν παμε Σταυρο (μετα το χορο θα παμε.Ειναι πολλα που τον απασχολουν,πολλα να γινουν σε σημειο που το μυαλο δεν τον αφηνει σε ησυχια.Ολο σκεφτεται,ακομα και στον υπνο του.Ωραια ξεκουραση τι να πω!
Ευελπιστω αποψε,ο Σταυρός στο Ακρωτηρι να τον ξεκουρασει.Ηθελε βασικα να πηγαιναμε στην εκδρομη του Ορειβατικου,μιας που εχει καιρο να παει σχεδον χρονο,επι την ευκαιρία κιολας της κοπής της πιτας του.Εγω ειχα τις επιφυλαξεις μου επειδη μολις ξεκρυωσα,προσφατα χιονισε οποτε θα υπαρχει αρκετο κρυο αλλα του ειχα προτεινει να πάει μονος.Ελα μου που δεν θελει να πηγαινε πια μονος σε τετοιες εκδρομες.Νιωθω οτι το αποκοβω απο πραγματα που λατρευει.Θα μου πειτε οτι εμενα με λατρευει περισσοτερο,μα δεν θελω να αφησει παλιες ασχολίες του εξαιτιας μου.Ισως παλι,το οτι δεν παει να ειναι για καλο.Να ξεκουραστει και λιγο.Να χαλαρωσει.Το χρειαζεται.
Ενιγουεϊ...σας αφηνω τωρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: