Online reading:

web stats

6 Φεβ 2008

Το χρονικο μιας Ruedas

Για οσους εχουν αγνοια απο Rueda,το παρακατω βιντεακι θα σας βοηθησει να παρετε μια γευση απο το τι ειναι και πως ειναι ο χορος στο οποιο εγω και ο Χριστος μαζι με αλλα εξι ζευγαρια θα χορεψουμε,στο παρτυ - κοπη πιτας της σχολης χορου μας.



Δυσκολο σας φαινεται;
Η αληθεια ειναι πως ειναι λιγουλακι,επειδη εχει να κανει με συγχρονισμό,δεν ειμαστε κιολας επαγγελματιες να χορευουμε χρονια.Ειμαστε στην αρχη ακομα ;)

Χθες λοιπον μετα το κανονικο μαθημα λατιν που ειχαμε 10 με 11 το βραδυ ,ειχαμε και προβα.
Φορουσαμε φορμουλες και αθλητικα γιατι αλλιως δεν θα την παλευαμε.

Νιωθω οτι δυο ατομα θα μας "κρεμασουν" ασχημα.
Ειναι ασυντόνιστοι τελείως.
Το θεμα δεν ειναι αυτο ομως.
Με χαλασε κατι και μετα ημουν "Μεγαλη Παρασκευη".

Οταν τελειωσαμε τις προβες,οι οποιες δεν μου φανηκαν αρκετες,ηθελα και αλλο,κατσαμε να ξεκουραστουμε και να ξεϊδρωσουμε.Τοτε ενα απο τα παιδια ειπε "αυτη η χοντρη δεν παλευετε με τιποτα,δυο ατομα δεν μπορουν να παρουν τα ποδια τους" γυρισα τοτε τον κοιταξα αποσβολωμένη.
Αυτο ηταν.Η ψυχολογια μου στο χωμα ακομα παρακάτω.Μου μπηκε στο μυαλο πως εμενα εννοουσε.
Κανανε κατι καλλιτεχνικα πιασιματα,με εμενα επουδενι να σκεφτομαι να τα κανω.
"Ειμαι 100 κιλα" μουρμουριζα ,"θα κοψομεσιασω κανενα".
Τι να μου ζητανε ν ατο κανω,τι να μου λενε πως ουσιαστικα εμεις κραταμε το βαρος στο ποδι μας,εγω δεν χαμπαριαζα τιποτα.Μου ειχε κολλησει στο μυαλο το "αυτη η χοντρη..".

Οταν φευγαμε με ειδε ο Χριστος οτι ημουν down και του ειπα τι με προβληματιζε.
Ο καλουλης μου προσπαθουσε να μου φτιαξει το κεφι λεγοντας μου οτι αποκλειετε να ειμαι εγω αναμεσα σε αυτα τα ατομα που αναφεροταν ο αλλος ,ματαια ομως.Το μυαλο μου κολλησε.
Πηγαμε σπιτι,εγω με μουτρα ως το πατωμα,ετοιμη να με πιασουν τα κλαματα.Ειμαι και αδιαθετη δλδ ουτως η αλλως ευαισθητη,και αρχισα τις κλαψομουνιες.
Ετοιμασαμε κατι να τσιμπισουμε,αλλα εμενα δεν κατεβαινε μπουκια.Θεωρουσα οτι καθε μπουκια ηταν και λιπος.Αστα βραστα φιλε μου.Αν κολλησει το μαραφετι δεν ξεκολλαει.
Ανοιξαμε τηλεοραση ειχε τον Θεμο.Παραδιπλα του το κλασσικο ξεκολλακι με τα μπουτια εξω,μετα η Σασα Μπαστα αλλο ξεκολακι και αυτη,αντε να ανεβω που βλεπωντας τις"ζηλευα" ενω κατα βαθος ξερω οτι οι κοπελες οτι εχουν πουλανε και δεν φημιζονται και για το
IQ τους.
Τεσπα,πηγε ο καλος μου για ντουζακι και εγω τρωγομουν.Οσο παιρνουσε η ωρα ομως,ηρεμουσα,εβλεπα και το σαντουιτσακι μου που ηταν πανω στο τραπεζι και με περιμενε,"αει σιχτιρι" ειπα το αρπαξα και του αλλαξα τα φωτα.Δεν θα αρρωστησω εγω για μερικους κομπλεξικους,σκεφτηκα.Αλλωστε οι περισσοτερες που χορευουν σωστο λατιν ειναι γυναικαρες με τα μπουτια τους το στηθος τους,ειναι ζουμερουλες.Και σε οποιον αρεσω στο κατω κατω της γραφης.Αφου αρεσω στο μωρο μου οι αλλοι περισσευουν.
Καλα οκ τα λεω για την αυτοπεποίθηση μου αυτα,και δεν τα πολυ πιστευω η αληθεια ειναι.
Εχω υπαρξει και 50 και λιγοτερα κιλα λογω αρρωστιας και ολοι λεγανε πως στο σωματοτυπο μου δεν ταιριαζει να ειμαι σαν ορθιο "γαμωτο".Οποτε σορρυ,θα χασω τα 7 κιλακια που νιωθω οτι με ενοχλουν και μεχρι εκει.
Οσοι με ξερετε απο κοντα μην βιαστειτε να πειτε "μα τι λεει αυτη,δεν παει καλα.Δεν ειναι χοντρη και μην την ακουτε" γιατι δεν πιανει φιλαρακια μου.Χθες εφαγα γερη κατραπακια,το ειπε δεν το ειπε για μενα.
Καλλια ετσι γιατι οποτε εχω λιγουρες παρασερνω και τον καλο μου και δεν ειναι σωστο.
Αν θελω να βαλω νυφικο που να γουσταρω,απο τωρα πρεπει να προσεχω το σωμα μου.Σωστα;Σωστα.

Αρκετα με "τα σεντονια" που εγραψα παλι.
Ευχομαι στις 24 που θα ιεναι το παρτυ,να εχουμε βρει τι θα βαλουμε,να εχουμε κανει απειρες προβες,και βεβαιως βεβαιως να χασω και κανα "ψωμακι" απο την μεση.(Αν δεν το ελεγα θα εσκαγα)..

Σας αφηνω για την ωρα γιατι με περιμενει πολυ δουλιτσα.
Σας στελνω πολλα besitos και να μου προσεχετε ντατσι;
Μακια

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλά?! Είσαι ΕΝΤΕΛΩΣ χαζό?!
Καταρχήν που ξέρεις ότι το 'λεγε για σένα? Για ΜΕΝΑ το έλεγε... Αλλά εγώ είδες..απτόητη...πήγαινα,έπεφτα πάνω του κα-νο-νι-κά χαχαχα!! Μ΄αρέσει που όταν σε ρώτησα αν φοβάσαι και αν φοβάσαι και τα αεροπλάνα και γι'αυτό δεν πέφτεις μου είπες "Ναι". Βλήμα.
Ξεκόλλα μα μια φορά χοντρή δεν είσαι! Γυναικάρα είσαι.Βάλτο καλά αυτό στο μυαλό σου και επίσης μην ξεχνάς ότι οι άλλοι μας βλέπουν όπως ΕΜΕΙΣ θέλουμε να μας βλέπουν. Πόσες "άσχημες" γυναίκες στα μάτια του κόσμου είναι όμορφες γιατί αυτό εκπέμπουν? Αυτά από μένα, το τι θα βάλουμε θα ε ί ν α ι ένα θέμα γιατί η κάθε μια έχει φανταστεί και κάτι διαφορετικό και οι απόψεις εφτα-ίστανται (από το διίστανται) αλλά ελπίζω να καταλήξουμε τελικά κάπου το Σάββατο.Πρόβες έχουμε ακόμα μπροστά μας, ο Χρήστος θα βάλει και έξτρα ώρες,μην ανησυχείς, think positive και ΘΑ ΣΚΙΣΟΥΜΕ (όχι κάνα καλσόν,πάψε!) :***

fvasileiou είπε...

Δεν σας έχω δει live, δεν σας ξέρω, πρώτη φορά διαβάζω το μπλογκ σου, αλλά το βίντεο είναι εντυπωσιακό. Κι αν κρίνω από την φωτογραφία σου στο μπλογκ, είσαι και κουκλάρα. Γιατί ανησυχείς;

Σκούπισε τα μάτια, πάρε βαθιά ανάσα και προχώρα στη σκηνή. Θα σκίσετε!

SilentSoul είπε...

Ανθή θα σε ζαγωσω ντατσει;

Σιγα μην ειπε για σενα.
Μην χεσω (και βρωμισει:ρ)

Οκ ειμαι τωρα μου περασε αυτη η κρίση.Σκεφτηκαμε με τον Χρηστο να μαζευτουμε ολο το παρεακι της ρουεδας και να παμε για κανα καφεδακι μετα την ρουεδα το Σαββατο.Πως σου φαινεται;Ετσι θα κουβεντιασουμε για το τι θελουμε ν αβαλουμε.Το πολυ παμε σε εκεινη την μοδιστρα μας παιρνει μετρα για φουστα και τοπακι.Θα τα ξαναχρειαστουμε..

Φιλακια πολλα κοπελαρα μου

SilentSoul είπε...

ΦΒασιλείου Μωρε μια χαρα κοπελες ειμαστε.Αληθεια το πιστευω (ειδικα η Ανθη μμμ σουπερ χιχι).
Με πιανουν ωρες ωρες αυτες οι κρισεις αυτοπεποιθησης και ειδικα μετα εκεινο το σχολιο ,και αστα να πανε.

Δεν εκλαιγα,πηγα να κλαψω καλε οφουυυ!
Βαθιες ανασες θα παρουμε μπολικες :)

Σε ευχαριστω που ηρθες στην ιστοσελιδα μου και σχολιασες.
Μπηκα και στην δικια σου αλλα τιποτα.Αντε ξεκινα να γραφεις,αντε αντε ακομα το σκεφτεσαι;
Cheers

Ανώνυμος είπε...

natsa,ουτε χοντρη αλλα ουτε και ζουμερη δεν είσαι!!! καλα πως το σκεφτηκες αυτο? κατ'αρχας τα άτομα αυτα, που σχολίασανε "αυτην" είναι κομπλέξικά και δεν έχουν τα "..." να τα λένε στα ίσια στο άτομο που εννοόυνε όποτε, τι δίνεις σήμασία σε ασήμαντους και ανόριμους?

Ανώνυμος είπε...

Αποκωδικοποίηση....: θρησκειών, μυθολογιών, ψυχής, σιωπής,....
Σχηματοποίηση λόγου, κοσμογονία, θεογονία,.....
URL : www.siopi.gr
Γεια.....