Online reading:

web stats

28 Ιουλ 2008

Μία βροχή αλλιώτικη από τις άλλες

Ειναι Παρασκευή βράδυ λίγο πριν πέσουμε για υπνο και όπως κάνω τακτικά,ανοιξα το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μου.

Είχα ένα γράμμα από Σέρρες.
Χαρηκα μιας και απο εκεί κατάγομαι.

Η χαρα μου εγινε μεγαλύτερη οταν έμαθα οτι υπάρχει ομαδα αστρονομίας η οποια ειχε ηδη αρχισει τις εκδηλωσεις για το ετος αστρονομιας που ειναι το 2009.

Συνειδητοποιησα πόση δουλεια πρεπει να γινει και απο τον δικο μας σύλλογο.
Δεν θα με φόβιζε,αν δεν με ειχαν απογοητευσει φορείς της τοπικής κοινωνίας μου.

Πολλες φορες που ζητησαμε την βοηθεια τους για εκδηλώσεις,μας γυρισαν την πλάτη δινοντας προτεραιότητα σε άλλες εκδηλωσεις κυρίως μουσικές.Ισως επειδη εχουν αγνοια στο έργο του συλλόγου και στο τι ειναι αστρονομία.
Δεν μπορω να ξέρω.
Μια με τρεις Αυγουστου θα είμαστε στο Αστεροσκοπείο για μελετη και ερευνα.Επειτα στις εντεκα Αυγουστου ειμαστε καλεσμενοι στον Αγ.Νικολαο σε εκδηλωση του Δήμου και συνάμα θα κανουμε τις πολυπόθητες διακοπές μας.
Μετά όλο και κάποια εκδήλωση θα κανονίσουμε και εδω στα Χανιά,οπότε αναμείνατε στο blog μου αλλά και στο www.sfak.gr.

Δείτε όμως την εκδηλωση που κάνουν στην Άνω Βροντού Σερρών και τους συμμετέχοντες φορείς και θα καταλάβετε την πικρία μου η οποία ελπίζω να μετατραπεί σε γλύκα με το που θα δείξει ένα σημάδι και η δικιά μου πόλη .


Δεν υπάρχουν σχόλια: