Online reading:

web stats

20 Οκτ 2009

Το πρωτο δάκρυ

Και ακούγοντας Barry White στο βάθος..

Έχω γενέθλια σήμερα.

Το πρώτο δάκρυ,οι πρώτες ανάσες,οι πρώτες γκρίνιες,το πρωτο φως αν και ξέρω ότι τα μωρα δεν βλέπουν όταν βγαινουν από την κοιλίτσα της μανούλας τους.
Ολα αυτά,σαν σήμερα.

Εκείνος λείπει για δουλειές.
Μου είχε ευχηθεί λίγο μετά που το ρολόι έδειξε 12 τα μεσάνυχτα.

Στο πάγκο της κουζίνας,η εφημερίδα και κρουασάν.
Ακόμα και στην φούρια του, είχε πάει να τα φέρει.
Είναι εξαιρετικός ανθρωπος ,σε όλα του.
Χθες του ζητησα να μην μου πάρει τίποτα μιας και την περασμένη εβδομάδα απέκτησα notebook μινι λαπτοπακι,ροζ τσαντα για το λαπτοπακι,ροζ ποντικάκι και ροζ αυτοκόλλητάκι για το λαπτοπακι.
Μέσα στα ροζ αν και δεν ειμαι θαυμάστρια αυτού του χρώματος αλλά του φούξια.
Σιγα τα λάχανα βέβαια.
Δεν έχω παράπονο. Ειμαι καλά ,περνάω καλά,περιτρυγυριζομαι από ανθρώπος που με εκτιμουν και με αγαπούν.
Baby κάτι να κάνουμε για την σύνδεση στο σπίτι γιατί έχω το αγχος να ξεπεράσω τα ΚΒ από το στικάκι.
Ξανασκέφτηκα την προοπτική γιορτούλας το Σάββατο.
Θα μαγειρεψω τα κατιτις μου(οκ οκ δεν θα υπερβάλω στα φαγητα όπως συνήθως πιλαφακι,χοιρινο με μουσταρδα,λαζανια,τυροπιτα,ρολακια κοτοπουλου,κανα σουβλακι ξυλάκι ,σαλατα),κρασακι γλυκακια και επιτραπεζια,ισως και καραοκε (προταση του καλού μου).Οποτε έχω μπει σε διαδικασία να αναμαζευω το σπίτι,οχι πως χρειάζεται μάζεμα,να βρω τα λευκα μου τραπεζομάντηλα,τα σερβιτσια,ποτηρια.Έχω δουλειά.
Ήδη έλαβα πολλά μηνύματα στο facebook,τηλεφωνήματα με ευχες και ακόμα ειναι δέκα το πρωί.
Για το μεσημέρι θα φτιάξω σνιτσελ κοτόπουλου, πουρε και καμια σαλτσουλα.΄Εχω βάλει και το πάπλωμα σε νερό γιατι μυρίζει κλεισούρα.
Αύριο θα κάνω το απλό εμβόλιο,χθες το συζητούσα εδώ,χθες με πήρε η μητέρα μου λέγοντας μου ότι κανόνισε να πάω.Ωραία πράματα.
Πάντως τώρα τελευταία ότι θέλω γίνετε,θέλω και 20 χιλιάρικα αλλά πούντα? :ρ
Οκ πλακί τσα αν και δεν θα μας χαλούσε αυτό το ποσό.Καθόλου..
Τελειώνει ο Οκτώβριος και τα δίδακτρα έχουν μείνει πίσω.Ούτε οι μισοί δεν έχουν πλρώσει.Λες και εμείς δεν έχουμε υποχρεώσεις.όσοι έχουν φροντιστήριο με καταλαβαίνουν.
Επίσης θέλω να κάνω κάτι διαφορετικό στα μαλλιά μου,χωρις να τα καταστρέψω.Αλλαγή χρώματος;Maybe,κόψιμο φράντζας;Παίζει..

Ώρα μου να συνεχίσω με τα συμμαζέματα, τώρα που έχω όρεξη και έμπνευση.

Hasta luego amigos!
(Ατσα και το ισπανικό!!)

3 σχόλια:

Baltazar είπε...

Χρόνια σου πολλά! Να είσαι πάντα καλά και να σε χαίρονται αυτοί που σε αγαπάνε! (Και προσοχή στη φράντζα, αν δεν είσαι αποφασισμένη να την περιποιείσαι θα σου σπάει τα νεύρα!)

Lili είπε...

ενα, μην αλλαξεις το χρώμα με τιποτα, εισαι απο τις μελαχροινες τις εντυπωσιακές, το πολύ πολύ βάλε καμια ανταυγεια. ΜΙΑ. Χοντρή. Ασπροξανθιά. Στο πλάι.


Δεύτερον θελω λεπτομέρειες για το στικάκι γιατι η Φορθνετ ειναι γτπ.

SilentSoul είπε...

Μου εδωσες καλη ιδεα για την χοντρη ανταυγια..μπροστα ασπριζουν πολυ οποτε..θα τσι τακτοποιησω τσι ατιμες ;ρ

Οσο για το στικακι ειναι της Cosmote και το οριο που έχουμε ειναι 300ΜΒ το χαμηλοτερο απο τα πακετα.Παει αναλογα με το παγιο,βεβαια ρωτησα τον Χρήστο γιατι εγω δεν εχω ιδεα από αυτα...
Παντως και εδω στα Χανια ο φιλος μας που εχει forthnet αντιμετωπίζει προβλημα.Ολο ξεσυνδεεται..
Το στικακι μπερδεγουει,δεν συμφερει για συνεχές σερφινγκ...