Online reading:

web stats

12 Οκτ 2012

Θα τα καταφερω

Πρωινες Δροσερες Καλημέρες.

Οταν εχεις κοιμηθει στις 11 το βραδι μετα απο μια πολυ γεματη μερα ,ξυπνας νωρις.Ξυπνησα στις 6 σηκωθηκα στις 8 επειδη ηθελα τουαλετα,δεν αντεχα αλλο οσο χουχουλιαρικα και αν ηταν στο κρεββατι.
Βρε τι απιστευτη δροσια εχει τα πρωινα;
Να εισαι με τις μπιτζαμουλες ,ανοιχτα παραθυρα για να μπει η ομορφη δροσερη αερινη μυρωδια και να το "δαγκωνεις".
Καρφωσαμε χθες πινακες και μπορω να ομολογησω αλλαξε κατα πολυ η εμφανιση της σαλονοτραπεζαριας.Οσο για τα κουρτινοξυλα και τις κουρτινες  απο βδομαδα.Για να μη κοψουμε αυτα που ηδη εχουμε ουτε να κοντινουμε τις κουρτινες ,αποφασισαμε να παρουμε καινουργιες και τις παλιες θα τις αποθηκευσουμε .Προσθετα εξοδα δηλαδη,τα οποια δυστυχως δεν γινετε να αποφυγουμε.Να μη ξεχασω και τα φωτιστικα για σαλονι και υπνοδωματιο,αν και στο υπνοδωμάτιο μια απλα λαμπα θέλει.

Χθες χαλασε η διαθεση μου κατα τη διαρκεια μαθηματος.Δυο μαθητες μου με ενημερωσαν για τα "σχεδια" μιας ,να κανει χωρους για Zumba® ιδεα που ειχα εγω,που δυστυχως ειχα πει σε 2 ατομα εκει στο χωριο. Το ενα το ειχα δει σε γαμο και επειδη σχολιασε την εμφανιση των ποδιων μου,μυς να πεταγονται στη γαμπα,αλλά και του σωματος μου.Η ειδηση αυτη απο τη μια μου φανηκε αστεία,από τη άλλη τσατιστηκα.Ηθελα να ξεμπερδευω με τις εγγραφες σχολείου και τη μετακομιση και μετα το Νοεμβριο να ασχοληθω με τα επομενα σχεδια.Τωρα στο μυαλο μου "ακουω" τον αντρα μου να μου τα ψέλνει που ανοιγω το στομα μου και λέω τα σχεδια μου.Παντα μου λεει οτι καποια πραγματα δεν χρειαζεται να τα λεμε,ειδικα πολλες απο τις σκεψεις και ιδεες μου επειδη βάζω ιδεες σε άλλους και δεν κοιτάω τη παρτι μου.Πόσο δικιο εχει.Παραυτα εγω θέλω να κανω αυτο που σκεφτομαι ασχετα με τη κινηση της άλλης,επειδη δεν ειναι ολοι οι κώλοι για μεταξωτα βρακια.Ο δικος μου οχι μονο ειναι αλλα μου πανε κιολας ;ρ.Ειμαι πιστοποιημενη εκπαιδευτρια Zumba®Fitness  και οπως λενε ολοι εχω πάθος με αυτο.Μου το εχουν πει ατομα που με ξέρουν πολυ καλα αλλα και ατομα που απλα μιλαμε σε κανενα φατσοτεφτερο κλπ.Εχω τη στηριξη της οικογενειας τι αλλο να χρειαζομαι παραπανω για τη κινηση αυτη.
Χρόνο.
Χρονο που δεν εχω, λόγο των άλλων μαθηματων.
Μου "το κοπανησε" και ο καλός μου."Δεν εχεις χρόνο".Μαχαιριές τα λόγια του.
Βεβαια τις Τεταρτες δεν δουλευω τα απογευματα οποτε μπορω να κανω τμηματα ,ξεκουραστη θα ειμαι απο τα μαθηματα, αλλα και Σαββατα τα πρωινα μεχρι της 2 το μεσημερι.

Απο χθες σκεφτομαι τοσα πολλα,που με επιασε πονοκεφαλος.

Η ορεξη μου για να δημιουργησω αυτο που εχω σχεδιασει εγινε μεγαλυτερη τωρα.
Θέλω να το κάνω με μεγαλυτερο πείσμα,χωρις να χάσω το λόγο για το οποιο θέλω να το κάνω για να μη χάσω και τη ουσια του ολου πράγματος.
Η εν λόγω κυρια,εχει φερθει ασχημα σε αγαπημενο ατομο,τον εχει "κρεμάσει" τον εχει σπιλώσει λέγοντας ψεματα σε κοινους φιλους,ειναι απαξιωτικη σε οτι και αν κάνει.Οταν σκεφτομαι οτι θα ασχοληθεί και με αυτο που ονειρευομαι να κάνω,διαολιζομαι.

Εν τω  μεταξυ με ρωτουσε μολις σχολάσαμε ο καλος μου "που χάνετε" το μυαλο μου και τι εχω  αλλα τι να του πω .. Ο πονος απογνωσης εκεινη τη ωρα που ανέλυα,ηταν απιστευτος .Ακόμα και το "τιποτα" που ψέλλισα ηταν ξεψυχισμένο.Μολις φτασαμε σπιτι μας,μου εκανε μια τεραστια αγκαλια.Πόσο τη είχα ανάγκη εκεινη τη αγκαλια!Ελιξίριο σκέτο!
Ξέρει οτι οταν ειμαι ετσι χρειαζομαι χρόνο δικο μου και αν ειμαι ετοιμη θα του  πω τους προβληματισμούς μου.

Παντα ηθελα κατι δικο μου.
Κατι να το δουλεψω να το αναπτυξω,να κανω το κοσμο να χαμογελά απο ευχαρίστηση.Ηταν η  αιτία που πηρα τη πιστοποιηση και ας κοστισε αρκετα ευρω.Να κάνω το κοσμο να χαμογελάσει,να κανω τα παιδια να ξεφυγουν απο οτι συμβαινει στο σπιτι αυτη τη εποχη με τα οικονομικα προβληματα την ανεργεία των γονιών τους και τις γκρινιες.Να νιωσουν οτι νιωθω εγω οταν κάνω Zumba®Fitness.Δεν γουσταρω και δεν γουσταρα να ζουμπαρω σε χωρο που δεν ειναι δικο μου και ας ακουγετε εγωιστικο.Να ζουμπαρω σε ενα χώρο που ο ιδιοκτητης θα εβλεπε σαν ευρω το κάθε ατομο,να εχει λέγειν στις κινησεις μου και στο πως θα κάνω το μάθημα.Χάνει την ενεργεια του ο χωρος ετσι.Πιστευω στη ενεργεια την εχω νιωσει.Καλη και κακή.

Οκ δεν εχω αποκλεισει τη πιθανοτητα να κάνω το χώρο που θέλω, μα μου ρχετε να κοπανησω το κεφαλι μου στο τοιχο και να ραψω το στομα μου.
Ωρες ωρες ρε παιδακι μου λεω πολλα αχ αυτη η αυθορμητικότητα και  ειλικρίνεια μου θα με φαει.
Τεσπά.
Μαυρισα πάλι και εχει ερθει ο τεχνικος για το κλιματιστικο οσο σας γραφω.
Εσταζε το μεγαλο κλιματιστικο στο σαλόνι πάνω στο επιπλο οπότε τον φωναξαμε να το τσεκαρει.

Ενιγουεϊς,τιποτα δεν εχει τελειωσει.
Θα συνεχισω να ονειρευομαι για ολοκληρωση των σχεδιων μου.Ευελπιστω να εχω και τη δικια του βοηθεια και ας ειναι αρνητικος για την ωρα.Παντα ειναι διπλα μου και με στηρίζει.

Ολα χρειαζονται τη καταλληλη χρονική στιγμη.Νομιζω οτι αυτη η στιγμη ειναι κοντα.Ετσι εγινε με τον αγαπημενο μου,το γαμο μας,ετσι θα ερθει και το παιδι μας (το σημαντικοτερο απο ολα),ετσι θα γινει αλλο ενα ονειρο, "Τα ζάλα" .

"Συννεφα του γυαλου θε να αρματώσω..θα μαι στο πλάϊ σου ..και ας ματώσω.." τραγουδάει ο Χαρουλις.





Δεν υπάρχουν σχόλια: