Online reading:

web stats

13 Οκτ 2012

Ερχεται το ...Ψιμύθιον...


Βράδιασε νωρίς.
Απόγευμα Σαββάτου και το μυαλό μου δουλεύει ακούραστα.
Kαταστρώνει σχέδια-αναλυει-δημιουργεί.
Παράξενη η σημερινή μέρα.
Το πρωϊ και ενω ειχα ξυπνησει μαζι με το καλό μου,θα πηγαινε στη δουλεια,γυρισα να ξανακοιμηθω.
Ηταν 7 το πρωι βεβαια αλλά Σάββατο
 Που πας ρε Καραμητρο σκεφτηκα και χώθηκα στο ωραιο μου κρεββατακι.
Οταν ανοιξα τα μάτια μου,αναρωτήθηκα αν ειχα κοιμηθει καμιά ωρα.Σηκώθηκα πλύθηκα και κοιταξα το ρολόϊ στο κινητο.
Ηταν 10!!!
Εχασα ολοκληρο το πρωινο και εφταιγα για αυτο.
Με τη ζαλάδα του αγγουροξυπνηματος (τρομάρα μου) πηγα να φτιαξω καφε και να συγυρισω το σπιτι.
Με τα πολλα πηγε 11.
Αφου εβαλα ράδιο,εκατσα στο λαπτοπ να πιω το ζεστό μου καφεδάκι και να διαβάσω τα νέα αλλα και να χωθώ πιο πολυ στη μπλογκοχωρα περασε αλλη μια ωρα.
Ηταν σαν να μην εκανα απολυτως τιποτα σημερα,Εχασα το πρωινο μου ετσι απλα χουζουρεψα λιγο παραπανω.Μιλαμε ξενερωσα απιστευτα.
Δεν θα ξαναγινει.
Χανω πολύτιμο για μενα δημιουργικό χρόνο .

Εφτιαξα χοιρινο με πορτοκάλι και μουσταρδα μετα απο προτροπή απο το καλο μου να ψησω χοιρινο με ριζακι.Πηγα παραδιπλα στο 108 και πηρα ενα υπεροχο χοιρινο μπουτι ηταν και σε προσφορα σημερα 3μιση περιπου ευρω το κιλό.Πηρα και μερικα απιστευτα λουκάνικα που ειναι παν νοστιμα.

Τη συνταγη για  το χοιρινο θα τη ανεβασω με φωτο στο αλλο μου μπλογκ.

Και φτανουμε στο απογευμα.
Πωπω!!!Πως περασε ετσι η μερα;

Σε λίγο σκεφτομαι να πάω να κάνω το προσωπικο μου σπα.

Συνηθως το κάνω Τετάρτη αλλα μου φαινεται το Σαββατο ειναι καλυτερα.
Πιο χαλαρα.
Εκανα και τις πρώτες μου αγορες απο το νετ.
Πηρα 2-3 κραγιον και λιπγκλοσ ,μολυβια για τα ματια και τα χειλη αλλά και ρουζ.Επωνυμα καλλυντικά μονο 10,20 ευρω.Συν τα μεταφορικα 3 ευρω μια χαρα.Πληρωσα με τη προπληρωμενη καρτα και μεταξυ μας ενιωσα ανετα.
Ουτε να αγχωνομαι καθε φορα που πάω σε μαγαζια,να με κυνηγά η καθε υπάλληλος απο πίσω χωρις να μου αφηνει χωρο να δοκιμασω οπως εγω θέλω τα προϊοντα με το χρονο που θέλω.Τι σπαστικο πραγμα ε;
Να ερχεται και καθε λιγο να  σου υπενθυμίζει οτι ειναι εκει λες και δεν τη βλεπεις,και να σου ξαναυπενθυμίζει πως αν θέλω βοηθεια να τη φωνάξω.
Οκ το ειπες μια δυο,μετα θα γυρισω να φυγω χωρις να παρω κατι γιατι μου τα εχεις πρίξει.

Η αληθεια ειναι πως εχω να μπω σε μαγαζι  καλλυντικών απο αρχες καλοκαιριου.
Προσφατα απο ταξίδι του στη Αθηνα,τον Αυγουστο,ο αντρας μου μου εφερε Consiler και σκιες Chanel απο τα μαγαζια του αεροδρομείου.Αν  εξαιρεσεις το υπεροχο φουξια σαλι που μου εχει παρει και 2 υπεροχα αρωματα,αυτα τα δυο δωρακια  τα λάτρεψα.Ποια γυναικα λέει οχι σε καλλυντικά; 
Παντα που φέρνει κατι αλλά οτι εχει να κανει με αρωματα καλλυντικά και αξεσουαρ τα λατρευω!

Θα σας γράψω για την επιτυχια των αγορων μου ,την ποιότητα αλλα και τη διαδικασία μόλις ετοιμάσω το νέο μου διαδικτυακό χώρο :) Το ακριβό δεν ειναι απαραίτητα και καλό οποτε μεσα απο νέο χώρο θα σας εχω προτασεις τόσο για την ωραια μας εμφανιση οσο αφορα της γυναικες αλλά και τους αντρες,θα βάλω στο τριπακι και τον αντρα μου,αλλά για βραδινες οικονομικες εξόδους και εκδρομες.

Προσφατα με τη μετακόμιση κοιτουσα τις τσαντες που εχω.
Χρειαζομαι μια δυο η αληθεια ειναι.
Μεγαλες και ανετες.
Κάτσε να φτιαξουν τα οικονομικά μας σιγα σιγα και βλέπουμε.
Χρειαζομαι και ρούχα,οπωσδηποτε δύο τζινακια ,φουτερ και αθλητικα.
Από παπουτσια ειμαι οκ αντε να πάρω καμια μπότα ή μπαλαρινακια.
Εκει και αν χρειαζομαι ανανεωση.
Στα ρούχα εννοω.
Ειναι αρκετα απο αυτα που τα εχω απο τοτε που πάντρευτηκα δηλαδη 3-4 χρονακια και εχουν αρχισει να φαινονται πολιοφορεμένα.
Ειναι και να συνηθίσεις κάποια και να βολευτεις μετα τα φορας συνεχεια και ας εχεις 1000 άλλες επιλογες.
Αλλάζει και το σωμα εν τω μεταξύ.Τωρα για παραδειγμα ειμαι λίγο οπως πριν αρχισω γυμναστική.
Το δικαιολογω (σιγα μη και δεν το εκανα) γιατι εχουν συμβει πολλα και η ψυχολογια μου ειχε τα πανω και τα κάτω της.
Ενα εχω να πω.
Τρωω φουντουνια οταν βλεπω καμια σειρα και δεν εχω τυψεις.
Μα καμια ομως.Ντροπή μου!
Βεβαια ειμαι και αδιαθετη αυτη τη εβδομαδα οποτε η σοκολατα ειναι μονιμη στο σπιτι αυτες τις μέρες και τα σαβουρομασογαριδοπατατοσακουλακια.Και μετα παραπονιεμαι για τα σωσιβιακια που και παλι απόκτησα.Ευελπιστω να τα εξαφανισω μέχρι το Δεκεμβρη και ας ειμαστε ακομα στη αρχη του Οκτωβρη.
Σε μια εβδομαδα γενεθλια .
Πριν παρα μα παρα πολλα χρονια πριν που πρωτοειδα το φως της ημερας,αν και ηταν φως του νοσοκομείου ;ρ,τη μανουλα μου και το κοσμο γενικότερα.
Γιορταζω και τα δευτερα μου το Δεκεμβριο.Ξέρετε..
Περσι ο αγαπημενος μου μου ειχε ετοιμασει παρτι εκπληξη στο μαγαζι ενος φιλου.Φετος σιγουρα θα τα γιορτασω με τη οικογένεια ισως και με φιλους στο νεο σπίτι. Θα δούμε.Υγεια πανω απο όλα.

Πήγε κιόλας 8 το βραδάκι.
Εχω να κανω πολλά  και εχω κολλησει στο να γραφω εδω :) οχι πως με χαλάει ιδιαιτερα μιας και χαλαρώνω γραφοντας.
Υπο τους ηχους της Adele σας αφηνω.
Να εχετε ενα πολυ ομορφο βραδι,ειτε ειστε μονοι σας ,είτε  με αγαπημενα προσωπα,πολλα χαμογελα και μοναδικες εξαιρετικες στιγμές.
Αλλωστε εμεις δημιουργούμε τις συνθηκες εκεινες που χρειαζομαστε για να περνάμε καλα.
Θετική σκέψη χρειαζεται και υγεια.
Ποτέ να μη μένετε στάσιμοι.
Η ζωή "τρέχει" και μαζί της τρέχει ο χρόνος μας,ο τοσο πολύτιμος για μας χρόνος.

Καληνύχτα <3 br="br">



Δεν υπάρχουν σχόλια: