Online reading:

web stats

20 Οκτ 2012

Χρονια μου Πολλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Πάει και αυτος ο χρόνος.
Ειμαστε καλα δόξα το Θεό , γονεις και γενικα η οικογενεια ειναι καλα,η δουλεια καλά,δεν θέλω κατι περισσοτερο!

Βεβαια τα δευτερα γενέθλια μου που γιορτάζω απο το 2003 ,ειναι τα καλυτερα γιατι ξανα γεννήθηκα μετα απο οσα εγιναν .
Ελα θα μου πεις,μη τα θυμάσαι αυτα.
Ομως αυτα ειναι που χρειαζεται κανεις να θυμάται γιατι αλλάζεις πορεία και βλεπεις τα πραγματα αλλιως και δεν κολλας σε χαζες και ανωφελες καταστασεις.
Η ζωή ειναι ωραια παιδιαααα!!!
Και θα το λέω συνεχεια,παρα τις δυσκολες και κακες στιγμες που παρουσιαζονται που και που.Αν δεν υπηρχαν και αυτες δεν θα εκτιμούσαμε τιποτα,τιποτα δεν θα είχε αξία!

Οκ ενταξει,αρκετα με αυτα.

Περσι ο αγαπημενος μου σύζυγος μου εκανε παρτι εκπληξη στου κολλητου του το μαγαζι.Ηταν απιστευτα ομορφο το ολο σκηνικο και τα βλέματα ολων των φιλων μου που ηταν εκει.Μου εχει μεινει το βλεμμα της Ανθης μολις με είδε "Ειιι τι κανει αυτη εδω;.." ξαφνιασμένη που με ειδε στο παρτι εκπληξη ενω θα ερχομουν στο τελος για το  SURPRISE ,χαχαχα μαλλον ειχαν αργησει ή απλα ο Χρηστος με πηγε νωριστερα στο παρτι χαχαχα απο την αγωνια του δεν ξερω τι πραγματικα εγινε.

Φετος,θα ειμαστε οικογενειακά!
Εχω ετοιμασει το μενου για αποψε,μου μενει μονο να το υλοποιησω!

Σας βάζω λινκ απο παλιοτερες αναρτησεις της συγκεκριμενης μέρας μιας και εγω χρονο άλλο για να γραψω τωρα δεν εχω.Παω για ψωνια!σματςςςςς

Χμμμ  2011 - 2010 δεν ειχα γραψει στα γενεθλια μου.
2009 Το πρωτο Δακρυ
2008 Ενα ετος γεμάτο, γιναμε νονοι στο Νικολα και τη Μιχαελα- βαφτίστηκε  το Δημητρακι μας-Ο γαμος μας..
2007 (Πατηστε το)
2006 4ο μηνας απο τοτε που ξεκινησα να μπλογκάρω.

Καλη ανάγνωση :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: