Online reading:

web stats

30 Οκτ 2012

Σχεδον Φθινόπωρο

Πως τα καταφερνω πάντα και μολις βάζω τη δευτερη κουπα καπουτσινο σκεφτομαι πως εχω αμελήσει το προσωπικο μου μπλογκ,αυτο δεν μπορω να το καταλάβω.

Εχω πέσει με τα μουτρα στο διάβασμα σχετικα με τη μοδα, τις νεες τάσεις της ,τα χρωματα,συνδιασμοι,φωτογραφιση,καταλληλοι φωτισμοί,σκιάνσεις,ασε χαμός.

Χθες εκανε και την μουσική επανοδο του ο καλός μου.Επαιξε στη Οδο Ονειρων στα Χανια.Εξαιρετικος χωρος σε δυο ορόφους.Φανταστείτε ενα κλασσικο χανιωτικο σπίτι.Οκ δεν ειναι μεγάλο αλλα ειναι καταλληλο για λατιν κουβανεζικα ακουσματα τωρα που θα μπει  καποια στιγμη ο Χειμωνας.Με βλέπετε στη φωτο με φιλους (αυτη με τα μαυρα ειμαι,για οσους δεν με ξερουν ακομα ;ρ)


Στην πάνω Ελλάδα εχει φτάσει με βροχες χαλαζι.
Εδω τιποτα.
Λιγος αερας καυτος με 27 βαθμους και που και που καμια καταιγιδα 10 λεπτων και μετα παλι ζεστη.

Παντως καταλαβα , οτι οταν κοιμαμαι στις 11μιση και 12 μου ειναι δυσκολο να κοιμηθω στις 3ις που κοιμηθηκα χθες.Παραυτα ξυπνησα αντι για 7μιση το πρωι οκτωμιση.Κάνω τις δουλιτσες μου και στρώνομαι στο λαπτοπ για διαβασμα εφημεριδων και μετα ολα τα αλλα.

Δυσκολα θα προσαρμοστω στο νέο ωραριο.Θέλω 2 βδομαδες τουλαχιστον.
 Εχασα ενα κιλό.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ και επίσημα μετα τη μετακόμιση.Μα τι ειναι αυτο το πράγμα.Δυσκολα χανεις 10 ,εγω τα εχασα με Z® και κανονικη διατροφη σε 3ις μηνες.Μολις σταματησα να προπονούμε τσουμε νατα τα 4 κιλακια σε λιγοτερο απο μηνα και απο τοτε απλα μενω σταθερη.Το χασιμο ενος κιλου ειναι ποοολυυυ θετικο σημαδι.Ισως προσεχω περισσότερο,τι να πω!Τα Χριστουγεννα θέλω να τα εχω χασει συν αλλα 5 θα δουμε ;ρ

Αυτα για τωρα.

Φιλουρες στις μούρεςς!!!! σμουατςςςςςςςςςςςς!!!


ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ  να μπαίνετε και στο αλλο μου Blog !!!





3 σχόλια:

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

καλημέρα και καλή εβδομάδα

SilentSoul είπε...

Καλησπερα γλυκο μου Δελφινάκι.Σε ευχαριστω πολυ που περασες και εριξες μια ματια απο εδω :)

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

παντα κανω τη βολτιτσα μου σε ολα τα μπλογκοσπιτακια που ειμαι αναγνωστρια οσο πιο συχνα μπορω..θα σε περιμενω και γωστο δικο μου να τα λεμε κι απο εκεί, αν θέλεις..