Online reading:

web stats

31 Οκτ 2012

Αναμαζωματα

Τεταρτη σημερα,και οπως κάθε Τεταρτη δεν εργάζομαι.

Χαλαρωνω,ασχολουμαι με τονε αυτον μου,καθαριζω το σπιτι.

Τωρα που ειπα καθαριζω το σπιτι,ομολογω οτι βρηκα κατι αρνητικο σε αυτο εκτος τους θορυβους που κάνουν οι απο πάνω,συρσιμο καρεκλων και γενικα επιπλων.Με το που ανοιγω τα παραθυρα και ενω το σπιτι ειναι ξεσκονισμενο και λαμπερο,να σου και εμφανιζεται η κερα σκόνη.Επειδη καποια επιπλα ειναι μαυρα αμέσως φαινεται η σκόνη.Τι σουιφε,ρ τι ειδικα γυαλιστικα που δεν αφηνουν τη σκονη.Μπαρμπουτσαλα.Μολις ανοιξω τα παραθυρα να μπει λίγο καθαρος αερας στο σπιτι τσακ σε μιση ωρα την παρατηρεις τη σκονη να στρογγυλοκάθεται στα ωραια μου φρεσκοκαθαρισμενα επιπλακια.Αχχχχχχχχχχχχ!!

Εχω να σιδερωσω 2 λόφους ρούχα.
Βλέπεις απο τοτε που μετακομισαμε δεν χρειάστηκε να σιδερωσω.
Ηταν ηδη ολα σιδερωμενα.
Σεντονια,πετσετες και λοιπα λευκα ειδη εχουν μαζευτει,αντε και κανενα μπλουζακι του αγαπημενου μου!
Η ντουλαπα μου θέλει ενα καλό ξεκαθάρισμα.Ειναι μέσα ρουχα 5 και 6 ετων τα οποια ακομα και τωρα δεν θέλω να ξεφορτωθω.Αλλάζει το σωμα,αλλάζουν οι συνήθειες.Ναι ξέρω.Σας το εχω ξαναπει.Χρειαζομαι ψωνια.Βολευομαι και με αυτα ,σκεφτομαι οτι θα ξοδευτουν τουλαχιστον 100 και ευρω σε ανανεωση.Καλλυντικα ουυυ ειμαστε καλα για την ωρα.Ισως κανενα αρωμα;Θα δείξει.
Οσο για παπουτσια, μποτες εχω, γοβες εχω,αντε καμια μπαλαρινα το πολυ.Αρα εχω ελλειψεις στο ρουχισμο.Νταξ δεν τρελαινομαι κιολας.Βαριεμαι το βάλε βγάλε.Το βασικο ειναι να χασω τα κιλακια που πηρα κατα τη μετακόμιση.Προσπαθω...σιγα σιγα!

Χθες κοιμηθηκα απο της 11 το βραδι.Με πηρε ο υπνος στο καναπε οσο βλεπαμε μια σειρά.
Ευτυχως που υπαρχουν και οι σειρες και βλεπουμε και κατι γιατι η τηλεοραση νιωθω οτι τζαμπα υπάρχει.Ευτυχως σημερα με τη σταση εργασιας δεν εχουμε ειδησεις.

Ειχα ομως μπειμπισιτινγκ στο ανιψούδι μ μιας και οι δασκαλοι ψηφιζαν σημερα.
Η εκπαιδευση δεν ξέρω που βαδιζει.Τη μια εκδρομες,την αλλη απεργίες,εκλογες,μάθημα πότε κάνουν;
Καλά περασαμε.Παίξαμε με τα πλει ντο ,παιχνιδι με πλαστελινες ειναι αν δεν το ξερετε.Ειδε το Μικρο Νικόλα- επαιξε λιγο στον υπολογιστη,εφαγε απο την παν νοστιμη κοτοσουπα μου.

Ο ανιψακος μεγαλωνει και με εκπλήσσει συνεχως με αυτα που λέει.Τα παιδια σημερα εχουν περισσοτερα ερεθίσματα απο το περιβάλλον τους σε σχεση με εμας κάποτε.Τι ωραιες εποχες τοτε ε;Ξεγνοιαστες!

Οσο σας γραφω εχω καουρες.Τι να με πειραξε;Κοτοσουπα εφαγα με κοτοπουλακι.Ουφ!


Ας πάω να σιδερωσω και να ανοιξω την τιβι μπας και παιζει πραμα για να περασει η ωρα.



Εχω να διορθώσω και καμια 30αρια τετραδιο ορθογραφιας, γραμματικής και εκθέσεων.



Α και να μη ξεχασω..

Αυριο πρεμιερα με James Bond <3 nbsp="nbsp" p="p">

Καλο βραδυ !

Φιλουρες τσι μουρες!!







Δεν υπάρχουν σχόλια: