Online reading:

web stats

20 Οκτ 2012

Ετοιμα ολα

Εβρασα το κοκορακι για το πιλαφακι ,εχω μισοψησει το σουφλε,μου εχει μεινει η σαλατα και ολα ειναι ετοιμα για το γενέθλιο  τραπεζι με την οικογενεια .

Ο καλός μου αντρούλις κοιμάται.
Δουλευε σημερα ,εχει σηκωθει απο της 8 και μολις γυρισε τον εσερνα στο σουπερμαρκετ για τα τελευταια ψωνια.
Χθες δεν ειχα ορεξη να γραψω.
Εχω πολύ φωτογραφικο υλικο για τα reviews προϊοντων αντρικων ακι γυναικέίων που κάνω στο Ψιμύθιον και συνταγες για το "Πι και Φι" αλλά χρειαζομαι και χρονο που ακομα δεν τον εχω.
Οσα εχω γραψει ειναι απο  υποτιθέμενες ωρες ξεκουρασης και υπνου.

Εχω πει στην οικογενεια κατα της 7 με 8 το απογευμα να ερθουν.

Παιζει να ερθουν και νωριτερα.

Ενα ζεστο μπανακι χρειαζομαι.
Αργοτερα ομως.

Στο βάθος αρχιζει μια αισθηση πονοκεφαλου.
Αγωνια ή αγχος;
Ελα μου ντε!
Θελω διακοπες.
Μαλλον θα ξεκινησω μια αναρτηση στο άλλο μπλογκ και θα πιω ενα αναβραζον για τον πονοκεφαλο


Εφιαξα και μαφινακια για το Δημητρακι.
Του ανιψιού μου του αρεσουν τα κεκακια.
 Του εφτιαξα σοκολατενια να παρει απο Δευτερα και στο σχολείο.

Ωραια ,αρκετα χαλαρωσα ωρα για blogging και λοιπα!
Χμ καλα τοση ωρα μπλοκαρα τι Blogging λέω!Καλα εχω χαζεψει!

Φιλουρες τσι μουρες !!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: